27. nov. 2010

Na na na na na na na na (Melodi: Brelett-reklamen)

Etter å ha slanget oss på stranda og snakket spansk i ett, bestemte vi oss for å ta en sykkeltur til nærmeste landsby. De hadde visstnok både en veldig fin strand og en liten zoo. Vi leide Brelett-sykler og satte i vei.


Den andre stranda var fin den altså, men på grunn av stormene som har herjet landet før vi kom var det litt rotete her... tok du den? (André: dette var Elines spøk, jeg skjønte den egentlig ikke, den hadde ikke røtter i noe...)
André nyter medbragt...
Zoo'en viste seg å være et dyrereservat, der folk satte fra seg dyr som var skadet...
Denne pusekatten heter Maya og er ikke så søt som den ser ut til, den kan drepe andre store dyr...
Er ikke denne karen herlig? Alle bevegelser tar 15 sekunder...
Ekteparet som drev stedet var veldig, veldig slitne... sku' sett ektemannen, ligna på padda hu holder...
Øgliss...
Krokodille som ikke ville røre på seg selv om André kastet ting på den...
Disse bildene er kun ment for å vise fram hvor brune vi har blitt...

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg synes nesten jeg kjente meg igjen i hun som drev Zoo'en jeg - i alle fall en fredag ettermiddag før jeg inntar dovendyr-posituren. Jeg hilser til alle deres venner og familie i vinterkulda!Ingen av oss finner grunn til å kommentere hvor brune dere er nå. klem

Kat sa...

hadde tenkt å la være å kommentere at damen faktisk holder en skilpadde, ikke en vanlig padde, men så begynte dere å skryte av hvor brune dere var blitt og da kom silkehanskene av gitt :p

Anonym sa...

HELT enig, det la jeg forresten ikke merke til en gang for damen var så fascinernede.

Julenissen sa...

Julenissen lurer på hvordan Kristiansen har klart overgangen til vinter i USA? Ikke mye kokosnøtter nå tenker han! Skal han være med å feire jul i Boston?

Erlend johannesen sa...

Steiki for noen opplevelser dere har! Gleder meg til å treffe dere igjen! Sykt fine bilder fra hele verden!

Unknown sa...

Jeg forstod heller ikke den rotete, stormspøken, André...